Room 17

Room 17

20 september 2009





PAINT
 
Regelmatig krijg ik vragen over de kleuren en de verfsoorten die ik in mijn huis heb gebruikt, bijna wekelijks verstuur ik wel een mailtje naar deze of gene over dit item. Hoog tijd dus om de kleuren eens op mijn blog te vermelden. Hier komen ze:
Chantilly ( Histor)
Royal Greige ( Flexa)
Rich Sand ( Flexa)
Chantilly is een mooie warme wittint en heb ik op vrijwel alle wanden in mijn huis gebruikt.
Royal Greige ( donkere tint) en Rich Sand ( zandkleur) zijn de accentkleuren in de woonkamer en keuken. De zwarte tint in de badkamer is van Flexa (kleurnummer ON.00.10)
Mocht je deze tinten gaan gebruiken hou er dan rekening mee dat het uiteindelijke resultaat erg afhankelijk is van de lichtinval in je huis. Ook de kleur van je vloer is bepalend.
Zelf ben ik flink aan het mengen geweest om het goede resultaat te krijgen.

5 opmerkingen:

Greet Lefèvre zei

Hallo Hennie,

Bedankt voor je berichtje op mijn post van vrijdag!
Inderdaad het is eens leuk wat Nederlands te lezen!
Heb je echt goed gekozen die kleuren in uw huis! Heel zachte kleuren!

Een fijne week!
Greet

Mayflower zei

Hoi Hennie, wat leuk dat je in deze post de kleuren in je huis prijsgeeft, ik hou heel erg van de zand-naturellen, grijs- en zwartkleuren, ik heb deze zelf ook in mijn huis toegepast, maar niet alle grijs is grijs en zwart is zwart, dus geeft een net even iets andere kleurtoon een heel ander effect.
Ik heb je trouwens een mail gestuurd over die kussentjes, ik wacht een mail van jou daarover af.
Fijne dag en groetjes, Mea

amy zei

Hai Hennie !
Leuk dat je ons laat weten welke verf je in je huis hebt gebruikt ! (altijd handig)
Ik heb ook overal in huis de kleur chantilly erop zitten ,hele mooie zachte tint
Je blog ziet er weer prachtig uit !
Liefs Amy!

Belle Brocante design zei

Oh oh, zie dit nu pas! Sorry! Las net je post over je mahonie kast en was nieuwsgierig hoe ie er eerst uitzag. Ik heb nog veel kersen maar om ´t te verven!!!

Lieve groet,
Annemiek

Leigha zei

Your house is absolutely stunning!