Room 17

Room 17

10 maart 2010


Oude blikvangers


Vorige week sleepte ik 100 kilo gietijzer mee naar huis, deze week heb ik een partij oude bakvormen op de kop getikt. Ze zijn in originele staat en komen uit een oude Franse bakkerij . Ze zien er solide en robuust uit en je kunt ze zo weer in de oven schuiven.
Ook mooi als decoratief item in een landelijke keuken:
Boven het fornuis, aan de wand, of in de keukenkast.
Wil je eens lekker creatief doen, gebruik dan de tulband ( in omgekeerde vorm ) als eierschaal op het aanrecht, of plant er kleine mini viooltjes in, leuk voor op de keukentafel.
Wat je er ook mee doet, met deze blikvangers zit je altijd goed :-)
Voor de liefhebbers: Room 17/New Arrivals pagina 4

10 opmerkingen:

Lovely Home zei

Hello (;
Indeed, such elements decorations look very cool in the rural interiors of homes as a rustic
I use this alone in his summer house
I greet warmly ((:
Patricia

Home and Lifestyle zei

Nou, ook toevallig....ik heb ook zo'n ronde bakvorm (alleen niet zo oud) waarbij ik van de week dacht dat ik daar wel leuke viooltjes in zou kunnen zetten! Vind het dus een top-idee, dat begrijp je wel hi hi!

Mooie bakvormen hoor!

Lieve groetjes, Ingrid

Unknown zei

WOW, deze zijn echt prachtig. erg leuk idee om er kleine plantjes in te zetten. fijne avond. groetjes Anneke

All Seasons zei

Oooh die zijn wel heel erg mooi.
Bedankt voor de leuke ideetjes om ermee te doen, ik heb ze gewoon aan de muur hangen :-D
Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

lia zei

Oh Hennie, die zijn ook leuk. Hier word ik wel hebberig van. Ik heb een kleine en die leg ik met de kerst ook weleens onder een stolp. Erg mooi.

lieve groet Lia

Mayflower zei

Hoi Hennie, wat een mooie vormen en leuk ook de tips wat je er allemaal nog meer mee kan doen. Echte blikvangers, leuk gevonden trouwens.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

God's Pittbull zei

Ja, ja...ook weer heel mooi en heb je leuke ideetjes ervoor! Ik heb er ook en paar en bewaar er mn eieren in en in 1 heb ik een basilicumplantje...

amy zei

Owwww dit zijn wel hele mooie zeg !

Greet Lefèvre zei

Mooi hoor die bakvormen!Ik heb er zo eentje in mijn keuken opgehangen!
Prettig weekend!
xx
Greet

vosgesparis zei

wat een mooie foto weer, het is er een mooi hoekje ook vor om foto;s te maken ;)