Room 17

Room 17

3 september 2010


Potten en Zo

Een verzameling Franse en Keulse potten. Sober, robuust en stoer.
Lang geleden werden ze gebruikt om boter, zout en mosterd in te bewaren, maar tegenwoordig zijn ze erg trendy in een landelijk interieur.Zeer decoratief, want elk seizoen kun je er weer iets anders in zetten: Zonnebloemen en hortensia's in het najaar, kale takken en gipskruid in de winter, kronkelhazelaars en tulpen in het voorjaar. Ook mooi in de keuken met oude deegrollers en pollepels.
De potten zijn vanaf volgende week te koop in m 'n webwinkel (-:











24 opmerkingen:

wonen bij de dijk... zei

mooi..
ik zoek nog een grijze zonder oren, en zo te zien heb je die...
wat gaan ze kosten...
groet, cobi

Unknown zei

ik vindt ze gaaf!!!! Maar wist je dat er ook zuurkool in gedaan werd??? Stinken man;)!

Groetjes
Lynda

Anoniem zei

inderdaad stoer, sober, en die kleuren: mooooooi ! x Marjo

Passione Helena zei

Wauw, wat mooi! In deze kleurencombinatie alleen al,zijn ze prachtig! Dan zou er al helemaal geen decoratie meer in hoeven.
Mooie foto's heb je ervan gemaakt.

Ik ga volgende week eens even een kijkje in jouw'n winkel nemen!

Fijn weekend Hennie,
Hopelijk word het weer net zulk lekker "weer" als vandaag. Dat zou toch genieten zijn.

Liefs Helena

Daniëlle zei

Owh die zijn mooi! Vooral die mét handvaatjes is echt heel leuk. Hopelijk kijk ik op tijd volgende week..
Fijn weekend!
Groetjes
Dani

Mayflower zei

Wat prachtig Hennie. Zo stoer en sober en met van die mooi natureltinten.
Ik wens je een heel fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Sarah @ Modern Country Style zei

Those photos really are fantastic. And the pots too,of course! Sober colours. I like that.

Nicole Claudia zei

Mijn moeder heeft ook altijd bloemen in de potten staan, en ze heeft verschillende formaten en tinten... prachtig altijd. De potten kleuren altijd mee met de bloemen. Net wat voor kleur, soms wordt het grijs wel lavendelblauw, heel mooi!!

Zo een aantal bij elkaar op een tafel staat ook mooi, met de glas erbij...!! Heel sereen...

Groetjes, Collie

La Maison zei

Heel mooi, en met bloemen erin ook prachtig natuurlijk.
Mooie foto's heb je ervan gemaakt.
Groeten
Hermine

by kuzz zei

Oh mooi zeg! Prachtig zo dat groepje bij elkaar!
fijn weekend, groetjes Erna

It's me zei

Stoer hoor!!....echt......succes met de verkoop.....oja ....las net dat je op de volgen button moet drukken ipv aanmelden...misschien lukt dat.......is mij bij het witte luik ook gelukt........fijn weekend ...liefs Ria...

Janny zei

Wat een prachtige potten. Ik ben dol op dit soort potten. Heb zelf ook een aantal grijze potten van ruw aardewerk waar ik veel mee doe. Momenteel staat er in één een heel grote struik rozemarijn (kan natuurlijk niet te lang, maar voor nu is het mooi en ruikt het zalig).
Fijn weekend,
Janny

Dagi Mara zei

A ja!Universal! Sehr schön und originell! Wie immer, Hennie, machst du schöne Fotos!
Liebe Grüße
Dagi

Claudia Leertouwer zei

Hier geldt met recht:

Eenvoud siert!

Liefs Claudia

Jeanette zei

Wauw Hennie, wat zijn ze mooi, en dan gelijk weer zo'n goede tip erbij. Dat is nou jouw kracht. Ik ga zeker kijken in je webshop.

Fijn weekend,
Jeanette

Unknown zei

Ja ze zijn inderdaad prachtig, vooral die grijze! Moet hem ook maar nog ns gaan uitgraven uit de kelder.
Groetjes en fijn weekend van Nicole

Bonjade zei

Prachtig......
Mooi van eenvoud.
Super
Fijn weekend

Anoniem zei

What beautiful simplicity!! Have a color soft, natural... How many beauty in those images! A greeting.

Haikey love of living zei

Ja, prachtige potten. Deze kleuren spreken mij meer aan dan de Keulse...

Postbode is nog niet geweest dus het kan nog vandaag!!

Spannend!!!

groetjes, Haikey

queenieshome zei

OOOOOO hier?! ja top man !
Vindt ze keigaaf!

lia zei

Ja, een keer zag ik zo'n mooie pot en heb hem laten staan omdat ik er net was en dacht "wat ga ik nog meer zien" Dom.......
Maar deze zijn echt mooi.

lieve groet Lia

Carre zei

Hoi
Wat een mooie potten...is sober en pure.ik ben dol op potten:)mooie ook kleuren.

Greet Lefèvre zei

Heel mooie potten Hennie! Prachtige kleuren! En deze passen eigenlijk in ieder interieur niet??
xx
Greet

Caroline zei

Ze zijn schitterend ! Toch eens mijn moeder lief aankijken om er 1 af te staan aan mij, mijn vader heeft ze gevonden onder ons eerste huis, er moest een nieuwe vloer in en deze potten kwamen onder de oude vloer vandaag, huis uit 1898 met een kleine schatkamer eronder. Ik heb al een posteleinfles ingepikt, ook een schat van onder de vloer. Groeten Caroline