Room 17

Room 17

28 oktober 2010



Inspiratie


Buiten is het nat en somber. Echt weer om eens lekker weg te kruipen bij de open haard met een goed boek of een stapel tijdschriften.
Als werkende moeder met twee banen heb ik eerlijk gezegd weinig tijd om bij de haard te lummelen, maar het idee is natuurlijk wel aantrekkelijk (- :
Op Internet vond ik een paar mooie sfeerfoto's .....haardvuur
kaarslicht , en quilts. Perfecte items voor druilerige najaarsdagen.
Foto 1 John Dummer ( interieurfotograaf), foto 2 onbekend, foto 3 en vier komen uit Noorse interieurmagazine Vakre, foto 5 BLC/Malvini.



 






30 opmerkingen:

Dagi Mara zei

Das dritte und vierte Foto von oben finde ich am besten. Sooo kuschelig und schön. Ich würde gerne in diesem Haus paar Tage verbringen...

Liebe Grüße
Dagi

Grade du, Hennie, muss du auch entspannen. Jeder braucht eine Pause. :))

faire un songe zei

Heerlijke sfeer foto's

Alle mooie dingen zei

die kast onder de keuken zo zoek ik er ook nog 1
mooie gezellige foto's
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Karin zei

Ik ben dol op een open haard en prijs mezelf gelukkig dat ik er twee in mijn bezit heb. 1 in de keuken en 1 in de woonkamer. En boven op de schouw van die laatste haard staat een pracht van een oude franse pot te pronken en die heeft deze week al menig jaloerse blik op mijn blog veroorzaakt. Hij zal je vast bekend voorkomen ;)

Corine(THUIS) zei

Inspirerend! Vooral foto 1, helemaal mijn sfeer maar van foto 3 gaat mijn hart ook sneller kloppen :)
Groeten, Corine(THUIS)

Claudia Leertouwer zei

Lekker even zwijmelen...

Home and Lifestyle zei

Even wegdromen bij deze heerlijke foto's! Ik dacht even bij de eerste foto dat het bij jou thuis was...wilde al een afspraak maken voor een bakkie thee ha ha!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

kienkele zei

Heerlijke sfeerfoto's om even bij weg te dromen Hennie! Ik denk dat het weergeeft wat wij allemaal zo graag willen bewerkstelligen!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Unknown zei

OE OE wat erg!!!!;)

Tuur zei

Ik kan je vertellen....het is heerlijk...
zit er nu met mijn ... voor....ik kan er niet meer zonder...

by kuzz zei

Zucht...prachtig! Heerlijk om even bij deze mooie plaatjes weg te dromen! Maar verder dan het krukje van de eerste foto kom ik helaas niet...
fijne avond, groetjes Erna

It's me zei

Prachtige sfeer ..........heerlijk....liefs Ria...

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE SFEER.
IK KAN HIER ALTIJD VAN GENIETEN VAN DEZE SFEER.
LIEVE GROET,
MIRANDA

Anoniem zei

owww wat een mooie foto ,nr 1 !
Ja doe die maar ...
Gr Amy

Wonen in wit zei

Wat een heerlijke plaatjes

Janny zei

Mooi zeg.
Ik heb wel een open haard, met aan beide kanten kasten over de hele muur. Wel een gezellige, maar niet zo indrukwekkend als op jouw foto.
En die ladenkast... wat een beauty!
Maar helaas, pindakaas: geen plek meer voor!
Fijn weekend,
Janny

flowersandhome zei

Ook mijn droom hoor, zo'n open haard! Dat brengt toch echt op en top gezelligheid! Voorlopig nog altijd een droom...
Fijn en gezellig weekend!!
Marian

The Old and the Beautiful zei

Wat een heerlijke en inspirerende plaatjes om bij weg te dromen zeg!
Ook de rest van je posts weer bij gelezen en ik ben weer even bijgetankt ;-)

Groetjes,
Gonda

Unknown zei

Wow ja wat n prachtige plaatjes! Zou ook wel n echte open haard willen, maar jammer genoeg...
Alleen dat laatste plaatje is me iets te sober..
Fijn weekend!
Nicole

Sandra zei

heerlijk die openhaard!

fijn weekend!

Acquired Objects zei

Beautiful images and they make me wish for a fire right now, it's cold here this morning! Have a wonderful weekend!

Daniëlle zei

Wat een sfeervolle afbeeldingen! Prachtig..
Groetjes
Dani

lia zei

heerlijk die sfeerfoto's. En de eerste ken ik, wil daar ooit nog eens naartoe.

fijn weekend, lia

Bonjade zei

Super!!!
En die laatjes....wow!
Fijn weekend
Liefs

Mayflower zei

Ohhh....ik zit even weg te dromen bij die prachtige schouw en dat heerlijke haardvuur. Echt genieten is dat Hennie. Ik heb helaas geen mogelijkheid voor een haard of houtkachel, dus doe het maar met een schouw met elektrische haard.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Hello Hennie! Hope you're doing well! Wonderful inspirational photos... just gorgeous! Thanks for sharing them with us!
Have a wonderful weekend!!
Hugs ~ Jo

Greet Lefèvre zei

Hennie,
Zoals jij, heb ook ik niet veel tijd om voor de open haard te zitten met een boek of een glaasje! Maar voortaan nodig ik onze klanten bij ons thuis uit en doe ik de haard branden den! Zo geniet ik samen met mijn klanten van de open haard!! Echt het werkt!
Prettig weekend!
xx
Greet

Jeanette zei

Hi Hennie, heb nu weer even tijd om te bloggen. Afgelopen dagen schoot het er bij in. Ben o.a. naar Michael Buble geweest, helemaal geweldig!! Wat een mooie sfeerfoto's met name die eerste. Past echt bij dit herfstweer. Een haard zal het laatste gedeelte zijn van onze totale make-over. Manlief zal dit helemaal geweldig vinden, ik ga toch voor de elektrische haard. We zullen zien wat het uiteindelijk gaat worden. (de vitrinekast is al voor een groot gedeelte wit en klaar) kan niet wachten op het stylen, laat het je zsm weten)

Groet,
Jeanette

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige sfeerfoto's. Hier is nu ook lekker een haardvuurtje aan, warm en gezellig met warme chocolademwelk met slagroom ('t is weekend vandaar!!). Met de grote kaarsen in de windlichten aan... Ik zit even lekker in standje relax op de bank... met breiwerkje...

Groetjes, Collie

Sarah @ Modern Country Style zei

No wonder you liked my snuggly sofa....you are nesting!!

Look at you!

Does the lack of sun through the winter affect you much?

Sarahx