Room 17

Room 17

17 november 2010




Winterfair Paleis het Loo



Vandaag is de "Spirit of Winter" fair bij Paleis het Loo van start gegaan. Een sfeervolle lifestyle fair in feestelijke december en winter sfeer. Woonaccessoires, tuindecoraties, kleding, sieraden, kerstdecoraties, culinaire lekkernijen, het aanbod is zeer gevarieerd.
Een absolute aanrader, alleen al vanwege het paleis, de tuinen , en de prachtige bossen en lanen.
Ben vandaag geweest en heb even wat foto’s gemaakt.

Spirit of Winter 17 t/m 21 november.
Entree € 17.50 (inclusief toegang tot paleis en tuinen).














Foto 3 en 4 : Sfeervolle brocante bij Stoer Yn Hout

28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat ziet dat er mooi uit en het is hier helemaal niet zo ver vandaan! Dit jaar gaat niet lukken, kijken of we hier volgend jaar eens naar toe kunnen gaan!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Dit is poging nr. 3, kijken of het nu wel lukt!

Unknown zei

ooooooooooooooooh daar had ik wel naartoe gewild!!!! Mooie foto's!!!

Lynda

katja-Mariska zei

Wat een prachtige foto's.
Het lijkt me erg leuk die fair bij Paleis het Loo.
Ik ga ieder jaar naar de fair bij Kasteel de Haar
in Haarzuilens daar zit ook een hele mooie tuin bij.
Maar misschien moet we ook maar eens Paleis het Loo.
Lieve groet Katja

Dagi Mara zei

Was für tolles Ambiente!! Bin begeistert!!
Und die Geweihe haben mein Herz schneller arbeiten! Was für tolle Exemplare!

Liebe Grüße Hennie!

Dagi

Corine(THUIS) zei

Jij bent dus al geweest? Prachtige foto's! Het viel ons vorig jaar tegen, weinig origineel en wel behoorlijk aan de prijs, dus dit jaar gaan we niet.
Wel gaan we naar Haarzuilens, dus de sfeer krijgen we vast mee :)
Groeten, Corine(THUIS)

Maria zei

Wat prachtige plaatjes.
Het is hier om de hoek,wie weet dat het me gaat lukken

liefs Maria

Jeanette zei

Al twee jaar zou ik gaan, eerste jaar had ik kaarten maar viel er een enorm pak sneeuw, vorig jaar kwam het niet uit. Dus wellicht dat we nu gaan, vind de toegangsprijs wel erg hoog. Ga jij nog?

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Wat een heerlijke sfeer Hennie. Prachtige foto's van een prachtige locatie.
Dit jaar gaat het mij helaas niet lukken i.v.m. de verhuizing van zoonlief, maar voor volgend jaar zet ik dit zeker in de agenda.

Fijne avond.
Lieve groet, Mea

All Seasons zei

Jij bent er dus al geweest. Wat een geweldige sfeer aan je foto's te zien.
Die krans is erg mooi. Ik moet hier hoognodig de malusappeltjes van de boom halen, de merels vinden ze ook erg lekker en ik ben bang dat zij sneller zijn dan ik met de schaar ;-)

Fijne avond
Patricia

Haikey love of living zei

Wat een prachtige plaatjes en die appeltjes krans vind ik helemaal te gek!

dit is genieten!

Passione Helena zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
----- zei

Bedankt voor de tip! Leuk idee voor dit weekend.
groetjes Yvet

Passione Helena zei

Wat een leuke fair Hennie! Wat een mooie, warme gezelligheid straalt het uit, met name de lokatie is ook erg mooi! Ik heb er een heleboel foto's van, maar ben er nog nooit aan toe gekomen om het ze te plaatsen. Het is werkelijk de moeite waard. Wij waren er vorig zomer. Maar in de herfst ziet de lange laan er ook erg mooi zijn.

Bedankt voor het genieten!

Fijne avond nog!
Liefs Helena

lia zei

Ziet er wel leuk uit, zal eens kijken of we een keer tijd hebben.

groetjes Lia

Karin zei

Ik dacht ik kom even een gewei shoppen, maar ik zie dat ik bij 't Loo moet zijn ;)

Anja zei

Wat een leuke tip wie weet, mooie foto's.
Groetjes Anja.

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's laat je zien... echt genieten om daar rond te lopen. Is natuurlijk een perfecte locatie voor een fair...

Fijne avond, groetjes Collie

Anoniem zei

Prachtige fotos ,ik hou wel van die fairs
T is er nu de tijd weer voor he ?
Even de kerstsfeer opsnuiven .....

Tuur zei

oooh ben je geweest?
tjemie daar had ik ook wel heen gewild...gilde ik ook al vorig jaar...op de een of andere manier lukt het me niet om ergens te komen...*zucht*
prachtige foto's

Anoniem zei

What a wonderful way to spend the day, Hennie! Everything is just beautiful!!
Hugs,
Jo :)

RUW MET STIJL zei

Een fair op het Loo, de foto's zien er prachig uit. Helaas is het Loo voor ons iets te ver om zomaar even naar toe te rijden.
Maar zo genieten we toch een beetje mee.
Groetjes,

Janny zei

Ziet er leuk uit, maar er volgen in de komende weken nog veel fairs, dus je moet keuzen maken.
Ik ga in elk geval naar Mariënwaerdt.
En wellicht dat ik morgen of overmorgen nog even naar Apeldoorn ga.
Leuk om te zien in elk geval.
Groet,
Janny

Unknown zei

Ziet er leuk uit, die fair, maar te ver voor mij! Ik ga dit weekend naar Kasteel Amstenrade, daar is ook n kerstfair. Veel plezier daar!
Nicole

Bonjade zei

Oh dat ziet er gezellig uit.......
Heerlijke beelden
Liefs

Marieke Reintjes zei

Prachtige foto`s, bedankt dat je ze met ons deelt!!
Kerst/winterfairs zijn altijd erg sfeervol, zowieso alle fairs, maakt het jaargetijde eigelijk niet zo veel uit..
Fijne avond, hartelijke groet, Marieke

Annelies zei

Wat een schitterende foto's!!
Jij bent er geweest dus, gaaf joh.
Ik had er vorige week ook al een blogje aan besteed en zou ook gaan maar helaas...ik moet onverwacht werken dit weekend. Volgend jaar laat ik het me niet meer afnemen!
Het ziet er weer heel sfeervol uit dit jaar en het weer werkt gelukkig ook mee!
Leuk dat je dit met ons gedeeld hebt.
groetjes en fijn weekend!
Annelies

Petra zei

Heerlijke plaatjes, kunnen we toch lekker meegenieten en hoop er ook eens naar toe te gaan.

Heel fijn weekend!

Sarah @ Modern Country Style zei

It looks like a great day out. You take really beautiful pictures. They're always so clear and from gorgeous angles.