Room 17

Room 17

16 januari 2012

Foto : De Pronkkamer



Januari Inspiratie


Het is koud en zonnig, de winter deelt een speldenprik uit deze week. Vanochtend lag er een laagje rijp in de tuinen en op de daken, en ook vannacht gaat het weer vriezen.
Van mij mag het voorjaar worden, maar dat zal nog wel even duren vrees ik, voorlopig kunnen we de winterplaids, haard en sfeerverlichting nog niet missen!  Een fijne winterweek toegewenst allemaal!





Foto MTC





Foto's Room 17


Foto: Brocantebijuthuis



Foto: Lefèvre 












26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Aan het eind van de week lopen de temperaturen weer iets op :)! Maar zoals vandaag mag het van mij wel even blijven hoor, dat is beter dan een hele dag regen met een graadje of 12.

Mooie foto's!! Lieve groet, Ingrid

Carre zei

Prachtige sfeer en lekker rustig allemaal mijn smaak:)

Corine(THUIS) zei

Als het bij zulke speldeprikken blijft mag het :)
En dan telkens tussendoor weer even wat warme dagen!
Je plaatjes hebben wel weer de juiste winterwarmesfeer!!
Groeten, Corine(THUIS)

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Je sfeerplaatjes zien er geweldig uit.
In januari begin ik altijd te verlangen naar het voorjaar, maar dat duurt nog wel even.
Vandaag vond ik het wel een fijne dag met het zonnetje, dat vrolijkt weer een beetje op.

Fijne week!

Lieve groet,

Loes

Jeanette zei

Hoi Hennie,

Wat een leuke foto's, toevallig heb ik vanmiddag ook foto's in de woonkamer gemaakt voor een aantal diverse items, waaronder de 2 plaids die ik bij Ikea heb gekocht. (had ook last van bloggerprobleempjes, heb nu net als jij de popup functie aangevinkt.

Groet,
Jeanette

Judith zei

Ha, Ik kan weer reageren bij je. Fijn! Ik vindt dit heerlijk weer hoor, prachtig met de zon erbij.
Wat een mooie winterwarme foto's!
Lieve groet Judith.

Maaike zei

Mooie rustige januari sfeer! Ik hou ook van het weertje: vrieskou met een zonnetje.

Groeten Maaike

Pauline zei

Ik heb vandaag genoten buiten. Maar ook binnen is het zo veel lichter en dat maakt me blij. Koud buiten en warm en gezellig binnen. Heerlijk.
Wens je ook een hele fijne avond.
Liefs, Pauline

Miss M zei

Nou, wou zeggen: van mij mogen de plaids echt nog niet weg hoor! En de haardblokken mogen ook nog wel even in de woonkamer staan. Jammer dat we geen haard hebben ☺
Heerlijke sfeerbeelden weer!

Liefs, Marjolijn ♥

RUW MET STIJL zei

Leuke foto's, een heerlijk sfeertje. Het was best koud vandaag, maar vanmorgen waren er prachtige luchten. Daar kan ik atijd zo van genieten.
Groetjes Ellen

It's me zei

Heb een hele fijne week lieverd.....even volhouden....komt goed voorjaar......hahahha.....!! liefs van mij...xxx..

Daniëlle zei

Mooie kleuren en verschillende materiaal structuren. Fijne week!
Groetjes
Dani

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Toch hou ik van de winter ook al is hij een beetje aan de grijze kant. Heerlijk die warme winterfoto,s. daar kun je helemaal even in wegzinken,

Pauline

Met Brocant Label zei

Tja van dat weer kunnen we niks op aan. Dus genieten we binnen maar van mooie posten als deze.

Lieve groet,
Yvon

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Wat een mooie plaatjes heb je weer bij elkaar gezet... Heerlijke sferen. Zo´n spiegel als die van Brocantebijuthuis zoek ik nog... geen haast mee want hij is voor de badkamer, die nog helemaal opgeknapt moet worden... Prachtig die franse spiegels, zonder te veel fratsen...
Ik wens je een heel fijne week,
Lieve groet,
Mirjam

Marjon zei

Wat heb je weer prachtige foto's gepost deze passen echt bij Januari vind ik.....groetjes Marjon

flowers on my table zei

Lovely pictures Hennie. I have decided to embrace winter this year, and enjoy the quiet times inside by the fire. Love Linda x

Puur Kate zei

Heerlijke sfeertje!!!
Groetjes Katja

Mayflower zei

Mooie sfeerfoto's Hennie.
Hier blijven de plaids ook nog even liggen, maar wat mij betreft mag de winter wegblijven, heb het Voorjaar al een beetje in mijn hoofd hihi.
Fijne dag.
Lieve groet, Mea

amy zei

wat n mooie inspiratiefotos heb je weer bij elkaar gezocht ,gezellig met die kou ,lekker in jou (blad)blogje bladeren :)
X Amy

Unknown zei

Mooie foto´s Hennie!
Jij ook n fijne week, morgenmiddag zou hier weer regen komen, bah!
Lg,
Nicole

flowers on my table zei

Hi Hennie, glad you enjoyed the pics. Hope it's not too cold over there? Have a great week, love Linda x

Janny zei

Nou, ik ben het met je eens; ik hoef geen kou. Ik wil voorjaar!
Wat een mooie foto's, kijk: binnen vind ik de winter dan wel weer leuk:-)
Liefs,
Janny

Elian zei

Ondanks de storing is je berichtje toch bij mij aangekomen. Wat een prachtige foto's op je blog! Was al vaker aan het rondkijken, heel inspirerend! Ik ga je zeker volgen.
Groeten, Elian

summersoul zei

just found your blog through atelier de campagne and love it. Amnow following.

MC

Greet Lefèvre zei

Wat leuk om hier een foto van onze orangerie te zien! Bedankt Hennie!