Room 17

Room 17

16 januari 2013

Winterpakketten


Foto Pinterest

Winterpakketten


Terwijl half Nederland door de sneeuw ploetert, is er bij ons in het Noorden geen vlokje gevallen. De wegen zijn schoon, dus geen geglibber en geglij, en dat komt goed uit want vanmiddag moet ik weer een paar pakketten naar het postkantoor brengen.  Niet mijn meest favoriete bezigheid, pakketten sjouwen en versturen, maar als je een webwinkel hebt hoort het er nu eenmaal bij. Gisteren bijna drie uur bezig geweest om een bestelling in te pakken voor een antiekwinkel in Engeland. Vier grote dozen die naar Kent moeten , mijn bijkeuken lag bezaaid met karton, noppenfolie, taperollen en adresstickers. Vanmiddag gaan de pakketten naar het TNT Business Point, en ik hoop dat alles goed aankomt. Altijd weer spannend om bestellingen naar het buitenland te versturen. Een tijdje geleden moesten er een paar pakketten naar New York, een dag later raasde orkaan Sandy over de VS, maar gelukkig kwam alle pakjes ( twee weken later) keurig aan.



15 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ook hier geen sneeuw vind het wel jammer hoor maar begrijp ook wel als je er door moet voor je werk het niet zo leuk is maar ja aan alles zit voor en nadelen he...wens je een fijne week ...lieve groet rosita

Mirjam zei

Hallo Hennie,
Nou, het lijkt me ook steeds een hele klus om alles ingepakt te krijgen en dan maar afwachten of er onderweg niets kapotgaat.. spannend hoor allemaal weer...
Fijn als je dan van je klanten hoort dat alles goed is aangekomen.
Ik wens je nog een heel fijne woensdag,
Lieve groet,
Mirjam

Mayflower zei

Hier wel een witte wereld alhoewel er niet zoveel ligt als ik op sommige zie.
Mijn man en zoon zitten thuis, want vanwege het weer kunnen zij niet werken, dat is de keerzijde van al die sneeuwpret, maar toch vind ik het heerlijk die winterse dagen.
Jij bent maar druk met al die pakketten Hennie, wat leuk dat er ook vanuit het buitenland bestellingen zijn.
Wens je een fijne dag.
Lieve groet, Mea

Corine(THUIS) zei

Ik ben ook niet gek op zulk winterweer, maar de plaatjes hier op je blog zijn wel heel mooi winters..
Morgen moet ik weer de weg op, ik hoop dat het te doen is.. gelukkig heb ik wel winterbanden.

lia zei

Nou hier ligt genoeg van dat witte spul. Maar met winterbanden is het goed te doen hoor.
En wat een prachtige plaatjes hebben ze toch op pinterest hé.
Voordeel van het inpakken en opsturen is natuurlijk dat je weer ruimte krijgt voor iets nieuws.

Fijne dag verder
Lieve groet Lia

Janny zei

Ja, zoals je op mijn blog zag ligt er hier een heel dik pak.
We zullen het ermee moeten doen:-)
Zeg, ik had geen idee dat je je pakjes naar zulke verre buitenlanden moest sturen. Ja, dat het veel inpakwerk is weet ik. Toen wij de tafel van je ontvingen zat hij keurig, stevig en secuur ingepakt. Zelfs het uitpakken kostte behoorlijk tijd, ha, ha.
Maar fijn voor je klantjes dat je er zo secuur mee bent.
Succes
Janny

Hann¥ zei

Hoi Hennie,
Denk overal volop sneeuw nu en jeetje wat een werk nog alles inpakken maar wat leuk ook naar het buitenland gaan je pakketjes.
Ga je volgen en je bij mijn leuke blogjes zetten want leuk is je blog zeker!
Groetjes Hanny

Jeanette zei

He Hennie, jij gaat internationaal!!!! Bij ons ligt ook niet veel sneeuw, het is goed te doen.

Groet,
Jeanette

Marjonel M zei

Hoi Hennie, hier in Twente licht voldoende sneeuw..Ik kan me voorstellen dat je daar druk mee bent met het inpakken en versturen van pakketjes..

Groet, Marjonel

Home and Lifestyle zei

Hier ligt behoorlijk wat sneeuw, vanmorgen was het dan ook wel even glibberen op weg naar het werk. Het is een werk, al die bestellingen, maar wel gaaf dat ze je zelfs in het buitenland weten te vinden!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

For noen herlig bilder:)
Klem Merete

Pascale zei

Wat leuk dat je zo internationaal levert! Lijkt me inderdaad altijd wel spannend. Groet, Pascale

Anoniem zei

Wat leuk dat je spullen ook naar "verre oorden"gaan. Dan heeft je winkel een verre reikwijdte! En ja, dan horen de minder leuke dingen er ook bij. En veel slecht weer kun je daar niet zo bij gebruiken.

Lieve groet,
Gerry

Unknown zei

Wij hebben een klein laagje sneeuw Hennie. Ik wens nog meer. Tja het versturen van de pakketten hoort erbij he! Daar doe je het tenslotte voor.
Wat fijn dat je klanten overal vandaan komen. Ik wens je alvast een fijn weekend.
Groetjes, Nancy

Huys 50 zei

Wat is het een weer hé !!! compleet sneeuwstorm hier,maar het heeft wel wat.
Dit geeft wel het echte wintergevoel,maar niet zo best voor mensen die op pad moeten dus het moet maar niet te lang duren denk ik en dan maar op naar het voorjaar toch....

Geniet er maar van.

liefssssss
Dicky Marie