Room 17

Room 17

7 februari 2014

Nieuwe website

ON LINE

De nieuwe website is on line!
Na 6 maanden brainstormen, zwoegen, uploaden, deleten, uploaden, teksten schrijven, headers en foto's maken is alles nu gereed.
Room 17 heeft een andere look gekregen!

Een nieuw logo
Frisse lettertypes
Transparante headers en menu's
Witte achtergronden
Nieuwe inspiratiepagina's
Een media gallery
Home page met slide show
Compleet vernieuwde webshop

Wil je de nieuwe site bekijken? Gebruik dan een goede browser !! CHROME en FIREFOX geven een optimale weergave. Sommige browsers vertonen mankementen, Safari laat de Inspiratie pagina's niet zien (gebruik Chrome op je Ipad!) en bij Internet Explorer komt de button op de slide show pagina's niet in beeld ( gelukkig kun je de slide show ook zonder button bekijken).
Mochten er nog andere haperingen zijn laat het me dan weten. Veel kijkplezier, klik op onderstaande link !


Slide Show pagina


Vernieuwde webshop



Transparante menu's en headers op elke pagina




Inspiratie

40 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

In één woord: PRACHTIG!!

Wat een klus is dit geweest Hennie, maar net als je vorige site ziet dit er ook weer geweldig uit! Ik kijk vanaf mijn iPad via Safari en had bij het onderdeel Inspiratie en Media eerst even niets in beeld, maar later zag ik alles. Ik kom dus niets tegen dat niet werkt. Ik vind het er super uitzien...mijn complimenten krijg en verdien je!!

Liefs, Ingrid

Jacqueline @ HOME zei

Dear Hennie ,
I'm off to have a look now ……. I know it ill be wonderful. XXXX

Passione Helena zei

Wauw Hennie, je hebt jezelf weer overtroffen, het kon dus nog mooier!! Want zoals velen vond ik je webwinkel al zo mooi. De website is prachtig geworden, daar kun met recht trots op zijn. En met Safari alles kunnen zien hoor?!! Ik heb genoten van de mooie inspiratiefoto's en uiteraard verkoop je prachtige spullen. Ik wens je veel succes met de verkoop en heel veel plezier met het zoeken van nieuwe aanvullingen.

Fijn weekend!
Liefs Helena

Unknown zei

Dat ziet er allemaal heel netjes uit Hennie. Daar krijg je vast allemaal positieve reacties op. Liefs, Nancy

Sanny zei

Je hebt een prachtige website gemaakt.
Met Chrome is het heel goed te bekijken. Ook fijn dat je de inspiratiefoto's kunt vergroten. Dan worden ze nóg mooier.

Heel veel succes met de verkoop (maar dat zal wel lukken zo te zien).

Fijn weekend,
Sanny

Mirjam zei

Hoi Hennie,
Wat ziet dit er allemaal prachtig uit zeg. Wat moet daar een werk in hebben gezeten. Het is wel even wennen, voor mij dan, want ik ben niet zo goed in veranderingen... Maar het is echt heel erg mooi geworden. Ook de inspiratiepagina's vind ik super! Je hebt echt eer van je werk...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Hennie, het is geweldig! Wat een mooie website is het geworden!
Ik heb al even uitgebreidt gekeken en het is een genot.
Als ik een kleine notitie mag maken:Op mijn computer staat de header met gallery een beetje teveel naar rechts, dan moet ik hem met de schuifbalk onder in het midden zetten en dat geldt ook voor de verkoopregels/blokken terwijl daar de header wel goed staat.
Maar verder: groot compliment hoor!

Liefs, Gerry

Unknown zei

PRACHTIG!!Ik wil je van harte proficiat wensen met je nieuwe prachtige website, héél erg mooi geworden!!

It Is The way of life zei

Wat prachtig Hennie de website ik heb even rond gekeken maar wat een werk heb je verzet gefeliciteerd en veel succes !
Fijn weekend !
Liefs ida

van alles wat in huis en tuin. zei

Die is mooi geworden!! Wat een werk is dat geweest zeg!
Gefeliciteerd dat het zo goed gelukt is, hoop dat je veel kijkers zult krijgen.

Groet Trijnie

Corine(THUIS) zei

Prachtig Hennie! Je mag trots zijn op dit resultaat én op je bedrijf!
1 klein dingetje mis ik: je eigen naam.. Iedereen mag weten dat jij de vrouw achter Room 17 bent!!

het moonhuis zei

Ik heb je site bekeken en ik vind dat het er heel mooi en overzichterlijk uitziet.
Prachtig gefotografeerd allemaal, je kunt trots zijn!!

Liefs Monica

Hann¥ zei

Wauw wat is het mooi geworden Hennie.....mijn complimenten!
Ik nog even op mijn gemak je spullen bekijken....
Fijn weekend en liefs,Hanny

Hann¥ zei

Werd er helemaal hebberig van ;-)
Dus maar gauw een bestelling geplaatst.....

Unknown zei

Een prachtige site is het geworden. De inspiratiespagina is ook heel leuk gevonden. Proficiat! Ook heel mooie spulletjes die te koop zijn.
Fijn weekend, grtjes Mien

Mayflower zei

Proficiat met de vernieuwde site Hennie. Wat ziet het er prachtig uit en wat een mooie spullen.
Mijn complimenten, je mag hier met recht trots op zijn.

Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Bij Guusje Thuis zei

Hennie wat een mooie site heb je gemaakt. Helemaal Room 17 maar dan in een jasje wat nog beter past. Zag al teveel moois dat ik snel weg geklikt heb. Vast niet jouw bedoeling, dus ik kom binnenkort terug om eens uitgebreid rond te snuffelen.

It's me zei

Ik ga gelijk even kijken....liefs Ria...x!

It's me zei

Wat mooi gedaan Hennie !!..ben trots op je...liefs Ria...x !

Unknown zei

PRACHTIG Henny,
Proficiat met je vernieuwde site.

Groetjes,
Inge, my choice

Anoniem zei

Sprakeloos. Hij is prachtig!!
Je ziet dat hier héél veel werk in heeft gezeten, maar ook dat hier liefde voor het vak in zit.
Dit zal een groot succes worden!
Petje af, kanjer!
liefs, Peetje

Marjonel M zei

Prachtig Hennie, daar mag je trots op zijn.

Inge R. zei

gefeli!

k ga snel kijken

groetjes, Inge

Nicole Claudia zei

Wat een enorme klus is dit geweest en het is prachtig geworden. Héél overzichtelijk en ik zie zóveel moois... prachtige foto's en inspiratie... Heel mooi!!!

Groetjes, Collie

lia zei

Nou Hennie, je mag met recht trots zijn op jezelf.
Wat een mooie site heb je gemaakt, overzichtelijk, en wat heel belangrijk is vol inspiratie.....
Je hebt een applaus verdiend meid..

Klap, klap, klap
Liefs lia

Le Style zei

Super mooi! Ik vind het nieuwe logo ook zo passend bij deze stijl! Knap gedaan, de tekst simpel, kort maar veelzeggend houden. Heel stijlvol!
Succes!!

Liefs,
Yet

Marjon zei


Wat een prachtige nieuwe website en wat een mooi spullen....de hele opzet van de site...de foto's voor inspiratie uit Frankrijk zijn het einde....veel succes....lieve groet Marjon

Janny zei

Wat is het mooi geworden, Hennie! Echt heel smaakvol en bijzonder. Hier zullen heel wat mensen inspiratie zoeken en vinden.
Veel succes, meis!
Janny

SOBERenSTIJL zei

Mijn complimenten Hennie! heb even op gemak bij je rondgekeken.... prachtig:-)
Geniet nog van het weekend, Dorine

Jeanette zei

Wat zul je druk zijn geweest, maar wat is het dan ook mooi geworden. Ik heb met plezier je nieuwe webshop bekeken, Super!!! Wat een leuke nieuwe artikelen heb je online staan.

Groet,
Jeanette

Unknown zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog. Jouw website is mooi geworden met weer heel veel inspiratie!

Fijn weekend.

groetjes Anita

Esther zei

Hij is mooi geworden! En staat bij de favorieten :-)
Groetjes, Esther

Unknown zei

Wat een prachtige website heb je Hennie! Echt heel stijlvol! Mag je trots op zijn! Liefs, Rutha

Unknown zei

Mooi henny!!!
Is prachtig geworden,moest wel zoeken hoe verder,zag opeens drie lijntjes staan per ongeluk op geklikt en toen zag ik de bovenste witte balk pas waar tekst in stond.
Misschien ligt het aan expoyer maar was ff onduidelijk niet als kritiek maar misschien kan je er iets mee :-)
Succes hoor!!!

Maja zei

Gefeliciteerd Hennie wat een geweldige website!!!
Ik word daar toch wel een beetje hebberig van hoor.

Warme groet Maja

Blomkje en Wenje zei

Ik ga kijken!

Fijne avond

X Pietrik

Adrienne zei

hoi Hennie ik moest ook op de drie streepjes klikken om verder te komen op je website, en ook in je winkel kon ik alleen de eerste 4 artikelen zien die er stonden verder kan ik niet op een volgende pag klikken helaas.
Het ziet er allemaal mooi uit alleen is mijn pc waarschijnlijk niet up to date genoeg helaas.
groetjes adrienne

flowers on my table zei

Hello Hennie, your new website looks fantastic. Well done, your hard work has paid off. I wish you well with it. Have a lovely weekend. Love Linda xx

La Maison zei

Een website om trots op te zijn, om te bekijken en om steeds terug te keren.
Heel mooi gedaan!!!!

Lieve groet
Hermine

Mijn Stijl zei

Hoi lieve Hennie,
Je zult het niet geloven maar ben ook weer terug in Blogland.... Mijn blog heeft wel een andere naam gekregen..."Mijn Stijl".
Heb natuurlijk een poosje geleden je website al bij mij thuis mogen bewonderen. Weet ook hoeveel tijd en energie je dit gekost heeft.
Maar het ziet er echt geweldig goed uit Hennie!
Ik spreek je gauw weer een keer.

Liefs, Anita