Room 17

Room 17

6 juli 2016

Zomer


Zomertuin

Plensbuien, stortregens en wateroverlast, de zomer komt maar niet op dreef. De tuin gelukkig wel want door de vele regenbuien staat alles prachtig in bloei. De Annabellen doen het weer fantastisch en de vijver zit vol met krabbescheer. Ik heb er al een flinke lading uit gevist want anders groeit hij dicht. Alleen het gazon laat het afweten, het gras is dor en droog dus daar moet ik nog mee aan de slag. Maar nu eerst lekker genieten want volgens de weermannen barst de zomer dit weekend los.


 



14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Voor de tuin is al die regen heel goed geweest, maar ik ben blij dat het zomers wordt...net als jij kijk ik er naar uit.

Liefs, Ingrid

Margo van Schaick zei

Laat de zomer maar komen. Ik was er weken geleden al klaar voor.
Ook hier genieten de vaste planten van het vele hemelwater maar de potplanten vinden het maar niks. Gelukkig wordt het weer eindelijk beter. We gaan er zeker van genieten.
Gr, Margo

Margo van Schaick zei

Laat de zomer maar komen. Ik was er weken geleden al klaar voor.
Ook hier genieten de vaste planten van het vele hemelwater maar de potplanten vinden het maar niks. Gelukkig wordt het weer eindelijk beter. We gaan er zeker van genieten.
Gr, Margo

It's me zei

Zit lekker buiten nu...voor de derde keer deze week...dus...we gaan de giede kant op...dat is mooi want we hebben vanaf zaterdag vakantie !!....geniet liefs Ria x

lia zei

Ja, regen genoeg. En toch heb ik vanavond mijn perenboom water moeten geven, want de blaadjes gingen opeens hangen.
We gaan idd de goede kant op, maar voor hoelang??

Ger zei

Wanneer ik terug denk aan die 4 heerlijke dagen bij jou Hennie hebben wij het wel getroffen met het mooie weer,daarna was het stuk minder aangenaam.
Vond toen alles al zo mooi fris groen in je tuin.
En de enorme hagelschade vandaag 14 dagen geleden aan huizen,glastuinbouw,auto's etc. in het dorp en omgeving waar onze dochter woont is vreselijk.
De voor en achtertuin bij hun is één ravage, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt in mijn leven.

Er komen mooie zonnige dagen aan dus jij kan gaan genieten van zon of schaduw op meerdere terrassen in je tuin.

Lieve groet,Ger

Mirjam zei

Wat ziet je tuin er heerlijk groen uit zeg. En die Annabellen, prachtig zijn ze. Maar net als jij zal ik ook blij zijn als we even een paar heerlijke zomerse dagen gaan krijgen.
Fijne dag,
liefs,
Mirjam

Unknown zei

Voor de tuin is al dat water wel goed geweest.
Vreselijk ook voor de mensen die er onder geleden hebben, de Zomer mag nu onderhand wel komen en een tijdje blijven hoor!
Je laat weer mooie plaatjes zien.

Fijn Weekend.
Inge...my choice

Unknown zei

De tuin ziet er prachtig uit, al die regenbuien heeft het heel goed gedaan!
Maar ik vind het fijn dat we nu een beetje zon krijgen, daar zijn we wel aan toe!
Fijn weekend.
Groetjes Gea

Unknown zei

Wat zijn het weer mooie foto's!!
Groetjes Anita

Easyliving zei

Helemaal zoals het er in werkelijkheid uitziet! Prachtig...en die ballen in je vijver...ik ben er verliefd op!

Liefs Dinka

Janny zei

Ja, hier ziet de tuin er ook mooi uit, alle nattigheid heeft hem wel goed gedaan. Maar toch mag van mij de zomer alsnog in alle hevigheid losbarsten hoor.
Liefs,
Janny

Ookinhetpaars zei

Ja de zomer. Soms lijkt ie te komen dan weer niet. Ik geniet in ieder geval van je mooie zomerse foto's.

Judith zei

En of het zomer was! Met de nadruk op 'was', want nu is het overwegend bewolkt en waait er een harde, koude wind... Blijkbaar wordt het vanaf donderdag weer beter! Wel fijn dat de natuur er wél baat bij heeft, kun je vanachter je raam genieten hihi

Groetjes en een fijne avond